Doğru yapılmış olan dönüşümde, LPG’li kullanımda benzinli kullanıma göre maksimum  % 4 civarında performans kaybı söz konusudur. Benzinli motorlarda maksimum güç 6000 d/d civarında elde edilmesi nedeniyle normal kullanım şartlarında bu kayıp hissedilmez.  Aynı kayıp motor torkunda da meydana geldiğinden ve maksimum tork 3000 – 4000 d/d aralığında elde edildiğinden yokuş tırmanırken bu kayıp bir miktar hissedilebilir. Örnek, 4. Vites 100 km/h hızla rampa başlangıcında tam gaz yapıldığında, yokuş sonunda hız benzinli kullanımda 110 km/h hıza ulaşıyorsa LPG’li kullanımda  105 km/h hıza ulaşılabilir.

Motorun benzin sisteminde herhangi bir sorun veya yıpranma nedeniyle performans kaybı yaşanıyorsa, LPG ile kullanımda performans artışı da sağlanabilmektedir.